Tuesday 30 October 2007

29 oktober 2007 b

Zo, een deel van de was hangt. De buurman is niet blij met me, ik hoorde aan de andere zijde van het hek "Oy, John, look what he's doing. Now I know you can do that too!" Het daarop volgende "Not in a lifetime" kwam er niet overtuigend uit. Ik ben bang dat ik weet waar het vanavond in de pub over gaat. Niet over het rugby want dat is allemaal wat minder hier de laatste tijd klagen de kranten. Steeds minder kijkers. Overigens gisteren een leuk bericht in de krant hier over een nieuw logo voor de stad Auckland, kosten 1 miljoen. Iedereen spreekt er schande van. Wel leuk voor ons omdat Den Haag net ook zo'n schandaal meemaakte. Nienke heeft donderdag meteen een ingang bij haar gesprek. Nienke is dus uit lunchen en ik haal zo de kids van Bianca van school. Intussen zijn de laptops geupdate en gescand. Alles weer tiptop in orde. Ik hoor de machine niet meer, even polshoogte nemen!