Saturday 24 December 2016

24 december 2016: And life throws another curveball at us

Morgen is het 10 jaar geleden dat Tristan overleed. Nienke en ik zouden dat samen herdenken in de bergen van Kahurangi National Park. Maar het liep weer anders. Ik zit nu in Nederland omdat mijn vader aan het overlijden is terwijl Nienke met haar 18 jarige neef, die ook de nodige ellende heeft meegemaakt de Heaphy track loopt. Een andere vriend is zo aardig geweest op mijn plaats in te nemen en Nienke gezelschap te houden.
En zo zijn we 10 jaar later niet eens samen. Dat maken we wel weer goed later, maar de rollercoaster van het leven heeft toch wel veel onaangename verrassingen.
Op de foto zit mijn vader in zijn oude wachtkamer, die na zijn pensioen tot speelkamer voor de kleinkinderen werd gebombardeerd. Hier met Tristan. Floris en Tristan waren dol op hem en dat was wederzijds.

No comments:

Post a Comment

Reacties welkom