Sunday 14 September 2008

Na-schokje, eh berichtje

Toch nog even het laatste nieuws; terwijl ik aan het chatten was met Brenda in Den Haag schudde ons huis heel flink en toen nog een keer behoorlijk, flink gekraak. Schrok me rot, trap af naar beneden want tja, wat ga je doen als je een aardbeving-kje voelt? Verder chatten dus! Zie nu op internet dat ik me echt niet vergist heb, best een flinke beving niet al te ver van hier...
Had al twee keer een heel kleintje gemist die Hans wel had gevoeld maar ik niet, zit hij in Nederland beeft het echt even. Never a dull moment.
Dit staat er op internet: Universal Time September 14 2008 at 9:25 NZ Standard Time
Sunday, September 14 2008 at 9:25 pm Latitude, Longitude 40.28°S, 174.53°E
Focal Depth 90 km Richter magnitude 5.2 Region Wanganui Basin Location 50 km south of Waitotara 60 km south of Waverley 60 km south-west of Wanganui 110 km north of Wellington. Felt widely in the lower North and upper South Islands.

Duidelijk dat ik het echt gevoeld heb, wij zitten zuid west van Wanganui, 51 km van Wellington.
Bye now ;-)